یادداشت های یک رهجو

در جستجوی راه سعادت

یادداشت های یک رهجو

در جستجوی راه سعادت

مشخصات بلاگ
یادداشت های یک رهجو

وبلاگ مصطفی مطلبی، دانشجوی کارشناسی ارشد معارف اسلامی و مدیریت صنعتی، در جستجوی راه سعادت، علاقه مند به آینده‌پژوهی و مباحث کمی. همچنین علاقه مند به هنر عکاسی و ورزش شنا.

طبقه بندی موضوعی

... و اما درباره صوت

دوشنبه, ۱۹ فروردين ۱۳۹۲، ۱۱:۱۷ ب.ظ

همانطور که قول داده بودم باید در مورد صوتی که در مطلب قبلی گذاشته بودم توضیح می دادم ولی حدود چهل روز جایی بودم که دسترسی به اینترنت نداشتم.

 جلسات حلقه های معرفت- پایگاه شهید مطهری

این صوت مربوط می شد به آبان ماه سال89 یعنی زمانی که آقای مصطفی شفایانی را به پایگاه بسیج محله مان (پایگاه شهید مطهری(ره)) دعوت کردیم تا یکسری مباحث اعتقادی را در قالب حلقه های معرفت و به صورت طرفینی برای بچه های پایگاه ارائه کند. ایشان هم سنگ تمام گذاشت و سنگین ترین و مهمترین مباحث را به شکل خیلی ساده بیان کرد. اجرای این طرح یکی از تجارب موفق ما در کار فرهنگی بود. به نظرم رسید اگر بخشی از صوت یکی از آن جلسات را گلچین کنم و حواشی آن را حذف کنم برای دوستان مفید خواهد بود که شکر خدا مورد استقبال دوستان قرار گرفت. تجربه دیگر اینکه هر کاری می کنید حتما آن را مستند کنید. زمانی که صوت این جلسه را با یک گوشی همراه ساده ضبط می کردیم فکر نمی کردیم بعدها چنین کاربردی داشته باشد. در پایان از دوستان به خاطر نظرات سازنده و ابراز محبتشان در مطالب قبلی نهایت تشکر را دارم.

نظرات  (۱)

  • سید محمد حسین بدیعی خمسه فرد
  • حداقل عکس حاجاقا رو با لباس میگذاشتی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی