یادداشت های یک رهجو

در جستجوی راه سعادت

یادداشت های یک رهجو

در جستجوی راه سعادت

مشخصات بلاگ
یادداشت های یک رهجو

وبلاگ مصطفی مطلبی، دانشجوی کارشناسی ارشد معارف اسلامی و مدیریت صنعتی، در جستجوی راه سعادت، علاقه مند به آینده‌پژوهی و مباحث کمی. همچنین علاقه مند به هنر عکاسی و ورزش شنا.

طبقه بندی موضوعی

سوژه هایی از مراسم 22بهمن

پنجشنبه, ۲۶ بهمن ۱۳۹۱، ۱۲:۱۲ ب.ظ

22بهمن که چند روز پیش بود، یک دوربین به دست گرفتم و تعدادی سوژه شکار کردم. حیفم آمد آنها را به دوستانم نشان ندهم و نظر آنها را نپرسم. تعدادی از آنها را به صورت نمونه آورده ام که با هم می بینیم:

 

 motalebi.blog.ir 2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظرات  (۹)

  • محمد معارفی
  • سلام دوست و برادر عزیزم
    عکس های زیبا را دیدم... اما از شما خواهش می کنم، در کنارِ همین عکس ها، از رنج ها و دردهای بی حساب بشری هم چیزی بگویید. شما اهل هنر می بایست زبانِ گویایِ مردمان باشید... اما آیا این عکس ها دقیقا گویایِ احوال مردمانِ دیارِ ما است؟ و آیا از آن مطمئنید؟
    گفتید که "ره جویید" نیک ایمان دارم آن که به جد "ره جو" باشد (ره جو به وصف نه به اسم) راهِ خویش را خواهد یافت... پس من برایِ تان آرزوی صدق در طلب می کنم...
    با احترام
    محمد معارفی
    سلام
    عکس های خوبی بود این که میگم خوب الکی نمیگم هم به خاطر کادر بندی خوبت میگم هم به خاطر سوژه هایی که شکار کردی

    البته باید پذیرفت که مردم این چند مدت از لحاظ معیشتی اذیت شدند اما با این وجود دست از امام و انقلاب نکشیدند و هیچ گاه نخواهند کشید.
    یا علی
  • رضا پاینده
  • سلام
    تصاویر بسیار زیبا و با کیفیتی بود. حتما در جایی هدفتان از وبلاگ را مشخص کنید. البته در جستجوی راه سعادت تا حدی گویاست. انشاالله  شاهد مطالب جالب و جذاب شما باشیم.
    دردمند و سربلند
  • کریم ابراهیمی
  • بسم الله الرحمن الرحیم
    سلام
    خسته نباشی عکاس خوش ذوق

  • وحید فرهمند
  • سلام.
    تصاویر زیبایی بود.نشون میده واقعا به عکاسی علاقه داری و حرفه ای هستی.واقعا که مردم خیلی خوبی داریم با این وضع اقتصادی و معیشتی باز هم هدفشون رو گم نکردن.انشاءالله که مسئولین مملکت هم چشماشون رو بیشتر باز کنند.
    اون آقاهه که انشا نوشته بود خیلی باحال بود.
    انقلابی باشید
    سلام برادر وبلاگ خوبی بود فایل اخرت را بعدا میگیرم وقت نشد. ان شاء الله پربار تر بشه.
  • محسن مطلبی کربکندی
  • بسیار جالب بود امید است که اساتیدتان نیز از این ذوق شما در عکاسی و شکار صحنه ها و زحماتی که برای به روز رسانی این سایت میکنید لذت کافی و وافی را ببرند

    با سلام.

    برام خیلی جالبه با وجود گرانی، مشکلات اقتصادی، مشکلات سیاسی، وضعیت اسف بار زندگی و... مردم همچنان پرشور و حماسه ساز در عرصه حاضر می شوند.

    خدا خیرشون بده

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی