یادداشت های یک رهجو

در جستجوی راه سعادت

یادداشت های یک رهجو

در جستجوی راه سعادت

مشخصات بلاگ
یادداشت های یک رهجو

وبلاگ مصطفی مطلبی، دانشجوی کارشناسی ارشد معارف اسلامی و مدیریت صنعتی، در جستجوی راه سعادت، علاقه مند به آینده‌پژوهی و مباحث کمی. همچنین علاقه مند به هنر عکاسی و ورزش شنا.

طبقه بندی موضوعی

حالا می‌فهمم چرا کشورمان... !

پنجشنبه, ۱ خرداد ۱۳۹۳، ۰۱:۲۸ ب.ظ

دیروز برای خرید کتاب رفته بودم انقلاب. داشتم رد می‌شدم که دیدم یک مرد سن و سال دار دستش را دراز کرده و تراکت پخش می‌کند. من هم دستم را دراز کردم و ازش گرفتم. وقتی به برگه تبلیغاتی نگاه کردم جا خوردم. تا حالا ندیده بودم برای فروش پایان‌نامه، اینقدر رسمی تبلیغ کنند!



حالا می‌فهمم چرا کشورمان... !

حالا می‌فهمم افراد زیادی هستند که یک پایان‌نامه هم نمی‌توانند بنویسند ولی با مدرک دکتر یا کارشناسی ارشدشان، مدیر و وزیر و وکیل و چه وچه شده‌اند.

حالا می‌فهمم افراد زیادی هستند که به اعتبار همین مقالات سفارشی، در رقابت علمی عادلانه! پیروز شده‌اند و وارد مقطع دکتری شده‌اند.

من از شما می پرسم. این مسئله در یک جامعه چه معنایی می‌دهد؟!

نظرات  (۵)

  • شهید سید ابوالقاسم موسوی دامغانی
  • سلام دوست عزیز
    از پوستر موزائیکی و تایپوگرافی با موضوع شهید موسوی دامغانی دیدن فرمایید.
    شرکت در طرح بی‌نهایت صلوات جهت سلامتی حضرت حجت بن الحسن سلام الله علیه و شادی ارواح مطهر شهداء نیز فراموش نشود!
    http://smd1364.blog.ir
    یا حق یا علی
    مسلما این کارها اصلا درست نیست
    ولی حالا مثلا شما که تو اون دانشگاه چند ساله درس می خونی خروجیت چی بوده؟
    بیست سی تا کتاب نوشتی؟
    یا هفتاد هشتاد تا مقاله؟
  • سراجا منیرا
  • با سلام

    مجموعه پوسترهای اعیاد شعبانیه برای دانلود و چاپ جمع آوری شده
    ان شاء الله مورد استفاده قرار بگیره

    http://www.seraj8.ir/?p=4065
    وقتی استادا برا کار دلنشجوو ارزش قائل نیستن
    آدم تمام انگیزش رو از دست می ده
  • امیر یوسفی مقدم
  • بسم الله..
    وسلام..
    پایان نامه مدیریت مالی هم داشت...؟
    میشه شماره هاشو برام بفرستی...؟
    لطفا...
    یاعلی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی