یادداشت های یک رهجو

در جستجوی راه سعادت

یادداشت های یک رهجو

در جستجوی راه سعادت

مشخصات بلاگ
یادداشت های یک رهجو

وبلاگ مصطفی مطلبی، دانشجوی کارشناسی ارشد معارف اسلامی و مدیریت صنعتی، در جستجوی راه سعادت، علاقه مند به آینده‌پژوهی و مباحث کمی. همچنین علاقه مند به هنر عکاسی و ورزش شنا.

طبقه بندی موضوعی

بای بسم الله...

پنجشنبه, ۲۶ بهمن ۱۳۹۱، ۱۱:۵۹ ق.ظ

عنوان اولین مطلبم کمی تکراریست ولی هر تکراری زشت نیست؛ زیرا که آموختن زیباست و آموختن، بدون تکرار معنا ندارد.

ساکن تهران هستم و «بچه تهرون». 25سال دارم و دانشجوی کارشناسی ارشد معارف اسلامی و مدیریت صنعتی دانشگاه امام صادق(ع) هستم. هنر مورد علاقه ام عکاسی و ورزش مورد علاقه ام شناست؛ گرچه در خیلی از ورزش های دیگه هم سَری دارم؛ دوره دبیرستان ریاضی فیزیک خواندم و به هردوی اینها بخصوص فیزیک علاقه زیادی داشتم. الآن هم به مباحث کمّی، علاقه بیشتری دارم و به همین خاطر، گرایش صنعتی را انتخاب کردم. حتما برایتان سئوال شده که با آنهمه علاقه به ریاضیات و فیزیک چرا رشته مدیریت را انتخاب کردم؟ امیدوارم روزی مطلبی بنویسم و در مورد این انتخاب توضیح دهم.

از آنجایی که خودم را در همه زمینه ها در ابتدای راه (یا شاید خارج از راه!) می دانم و نیازمند راهنمایی و همفکری دوستان هستم، ابتدا آدرس «رهجو» را برای وبلاگم انتخاب کردم ولی جناب «بیان» آن را تأیید نکرد و گفت پول بده! خلاصه اینکه آدرس وبلاگم رهجو نشد ولی خودم همچنان «رهجو» هستم. از این پس قصد دارم آموخته ها و تجربیات خود را در معرض دید دوستان قرار دهم تا این وبلاگ فضایی باشد برای همفکری و همکاری.

قصدم معرفی بود و درخواست همفکری و همکاری. حتما نظر بدهید و سایت یا وبلاگتان را معرفی کنید. با تشکر  

مصطفی مطلبی 26/11/91

  • مصطفی مطلبی

بسم الله

رهجو

معرفی

نظرات  (۱)

  • کریم ابراهیمی
  • بسم الله الرحمن الرحیم
    سلام
    زود باش دیگه!!تجربیاتت رو به ما هم منتقل کن
    یاعلی مدد

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی